2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA
14 de decembro de 2018
CUMPLE SILVIE
Hoy a la tarde celebramos el cumple de Silvie.
Después de comer la tarta y las chuches que nos trajo, estuvimos bailando y jugando un rato para celebrarlo.
Felicidades Princesa! :)
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Publicación máis recente
Publicación máis antiga
Inicio
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario